Κυριακή, 14 Μαρτίου 2010

Αίσθηση ισότητας σε μια άνιση κοινωνία

«Την εποχή της μαζικής επικοινωνίας, η τηλεόραση, ο Τύπος, το σινεμά, η διαφήμιση μεταδίδουν πληροφορίες και διαδίδουν συμβολικά περιεχόμενα σ' ένα ετερόκλητο κοινό.
Η μετάδοση των μηνυμάτων των Μέσων και η αναμετάδοση από αυτά διαφόρων ρευμάτων, λ.χ. από το χώρο της μόδας, της ομορφιάς ή του θεάματος, συμβάλλουν στη δημιουργία και διάχυση προτύπων που επηρεάζουν τα γούστα, τις επιλογές, τους στόχους, εν τέλει τον τρόπο ζωής του κοινού», υπογραμμίζει η επίκουρη καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Βασιλική Γεωργιάδου...

Read more: http://spoudasterion.pblogs.gr/pages/4.html#ixzz0iAphdqD3
Under Creative Commons License: Attribution


Εδώ γράφουμε αυτά που θέλουμε να εμφανίζονται μετά το "Διαβάστε περισσότερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

AddThis

| More